Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Τυχαία ανάρτηση - Χρήση "Διαβάστε περισσότερα"

Όταν έχω δημιουργήσει μια μεγάλη ανάρτηση για λόγους αισθητικής μπορώ να την χωρίσω στο σημείο που θέλω χρησιμοποιώντας το εργαλείο "Διαβάστε περισσότερα". Όταν ο επισκέπτης πατήσει πάνω του (εμφανίζεται στο σημείο που έχω επιλέξει να κόβεται η ανάρτηση μου), εμφανίζεται ολόκληρη η ανάρτηση μου.
Για να το κάνω αυτό αρκεί να μεταφερθώ στο σημείο που θέλω και από την εργαλειοθήκη μου επιλέγω το εργαλείο "Εισαγωγή μεταπήδησης".

Δείτε στην παρακάτω εικόνα τι θα συμβεί μόλις πατήσω το εργαλείο "Εισαγωγή μεταπήδησης".


Το κείμενο πάνω από την γραμμή μεταπήδησης θα φαίνεται στην πρώτη σελίδα σας και για να διαβάσετε το υπόλοιπο  κείμενο θα πρέπει να πατήσετε το "Διαβάστε περισσότερα" 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου